Alnego" internet prodaja, ul. Blaška Rajića 27, Matični broj 63128546, PIB 107982982 Subotica. Reklamacije i informacije možete podneti telefonom 060/0-500-686 ili na mail: prodaja@bebibebino.rs (u daljem tekstu "PRODAVAC").
Osnovna obležja robe su istaknuta u detaljnom pregledu artikla, kao i prodajna cena. Prikazana je prodajna cena koju naplaćuje "Alnego" za koštanje poručenog proizvoda. Ukoliko Vaš račun iznosi manje od 7.000,00 din (za sve poručeno) pored cene artikla imate i troškove dostave. Zaposleni kod prodavca će Vas prilikom telefonske potvrde kao i putem e-maila ostavljenom prilikom poručivanja obavestiti o ukupnom iznosu poručene robe i troškova isporuke. Ukoliko Vaš račun iznosi iznad 6.999,00 din, troškovi dostave idu na račun prodavca.
Plaćanje je moguće uplatom na račun ili plaćanjem pouzećem. Ukoliko želite da platite preko računa potrebno je da to naznačite prilikom slanja porudžbine. Ukoliko plaćate pouzećem, doalskom kurirske službe plaćate navedeni iznos u gotovini.
Predstavnik prodavca će Vas pozvati telefonom u roku od 1 radnog dana od slanja porudžbine kako bi potvrdio porudžbinu i saopštio troškove dsotave. U roku od 1-3 dana će vam biti poslata poručena roba.
Na komunikaciju sa "Alnego" internet prodajom, telefonom primenjuje se standardna tarifa telefonskog operatera VIP.
Zakonom o zaštiti potrošača prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe u ugovoru koje se pojavi u roku od 2 godine od kupovine robe. Prodavac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje i otklanjanje nesaobraznosti iste.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Prodavca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovođenja proizvodom i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu. Takođe, ovo pravo se gubi uslučaju da kupac ili neovlašćeno lice otvara, prepravlja ili popravlja proizvod.
Kao potrošač imate pravo na jednostrani raskid ugovora u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Pravo na jednostrani raskid ugovora možete ostvariti u roku od 14 dana od dana prijema robe. Pravo ostvarujete tako ćete obavestiti prodavca o nastojanju odustanka od ugovora, telefonom, mejlom ili poštom. Obaveštenje mora da sadrži obrazac o odustanku od ugovora, koji možete skinuti sa našeg sajta. Nakon toga potrebno je kompletnu pošiljku sa pratećom dokumentacijom, ambalažom dostaviti nazad prodavcu. Troškovi povrata u ovom slučaju su na kupcu.
Prodavac se obavezuje da će u roku od 14 dana od prijema obrazca o odustanku izvršiti povraćaj uplata koje je primio od potrošača, uključujući i troškove isporuke. Prodavac zadržava pravo da ne vrati celokupan iznos kupcu ukoliko je proizvodu umanjena vrednost kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Roba kod koje je primećen nedostatak ili nepravilnost u radu se vraća prodavcu. Kupac je potrebno da popuni reklamacioni list i da ga zajedno sa robom vrati prodavcu. Pored reklamacionog lista i proizvoda potrebno je priložiti dokaz o kupovini (račun). Ambalaža nije preduslov da biste ostvarili pravo reklamacije, ali je poželjno da se roba vraća u bezbednom pakovanju kako se ne bi oštetila prilikom transporta.
Roba kod koje je predmet reklamacije ili roba od koje želi da se odustane od kupovine vrća se nazad prodavcu. Prodavac ima rok od 8 dana od prijema robe da Vas obavesti o stanju artikla, predlogu za rešavanje reklamacije i roku za rešavanje reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 30 dana.
Na osnovu nalaza ovlašćenih lica iz ovlašćenog servisa prodavac predlaže rešenje kupcu. U slučaju da je reklamacija opravdana, odklanjanje nesaobraznosti će biti na račun prodavca. Međutim, ukoliko je nesaobraznost nastupila pod uticajem kupca ili vremenskih neprilika i prirodnih nepogoda kupac će dobiti predlog za otkanjanje o trošku kupca.
Ukoliko je reklamirani proizvod vraćen u roku od 6 meseci od prodaje kupac ima pravo izbora između popravke, zamene ili povrata novca, ukoliko je u pitanju fabrički nedostatak.
Troškovi slanja reklamirane robe prodavcu nazad idu na račun prodavca. Ukoliko je reklamacija opravdana nakon servisa dostava će biti na račun prodavca. Ukoliko je reklamacija nastala delovanjem kupca, povrat kupcu će biti na njegov račun.
Internet prodaja Alnego ima potpisan ugovor sa kurirskom službom "Daily Express". Call centru o vremenu prispeća pošiljke se možete obratiti nakon elektronske ili telefonske potvrde o slanju paketa. U slučaju reklamacije potrebno je poslati robu preko "Daily Express-a".